• język migowy
  • BIP
Strona główna/Dla mieszkańca/Załatw sprawę/Miejski Rzecznik Konsumentów

Miejski Rzecznik Konsumentów

Adriana Banaszkiewicz  pełni w Bytomiu funkcję Miejskiego Rzecznika Konsumetów.

Rzecznik Konsumentów pomaga mieszkańcom Bytomia w sprawach konsumenckich. Poradnictwo i informacje w zakresie ochrony praw konsumenckich realizuje przy pomocy biura. Klienci przyjmowani są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bytomiu.

tel. +48 32 283 61 38, +48 283 61 77.

Rolą rzecznika jest przede wszystkim udzielanie konsumentom porad i informacji prawnej. Występowanie do przedsiębiorców w sprawach, w których rzecznik dostrzega naruszenie interesu konsumenta, a przy tym szansę na polubowne rozstrzygnięcie sporu lub widzi potrzebę wyjaśnienia okoliczności faktycznych danej sprawy.

Informacje o prawach konsumenta można znaleźć na stronie internetowej: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
Można napisać e-mail pod adres lub  

 

 

Miejski Rzecznik Konsumentów w Bytomiu

 

 

do góry