Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK
14 Marca 2025Darmowe próbki, a może bezpłatne subskrypcje? Limitowana oferta? Ekspert gorąco poleca… Różne formy, te same techniki – wpływania na ludzi. Jak im nie ulegać? Ty też masz wpływ! Jak nie ulegać marketingowym sztuczkom – przeczytaj poradnik UOKiK.
Różne formy, te same techniki – wywierania wpływu na ludzi. Konsumenci mają kupować i realizować cele sprzedażowe marek – to stare zasady marketingu. Przed Dniem Konsumenta, przypadającym 15 marca, przypominamy o tym, jaką siłą są kupujący.
Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK – sprawdź, jak rozpoznawać marketingowe sztuczki i im nie ulegać.
Więcej na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Podobne wiadomości:
- Odpowiedzialna konsumpcja – to się kalkuluje! 2025-03-12
- Nieuczciwe praktyki na pokazach – dwie decyzje Prezesa UOKiK 2025-02-17
- Nieuczciwe praktyki na pokazach 2025-02-07
- Kup teraz, zapłać później? Sprawdź, czy Cię stać! UOKiK startuje z kampanią 2024-11-29
- Klauzule inflacyjne – kara dla Vectry i zwrot dla konsumentów 2024-11-08
- #Powódź - porady pięciu instytucji 2024-10-01
- Prezes UOKiK wziął pod lupę firmy organizujące pokazy handlowe 2024-08-27
- Komunikat UOKiK 2024-07-24
- Uszkodzony bagaż? Opóźniony lot? 2024-07-10
- Studiujesz? Zgłoś się na Summer Camp UOKiK! Czekamy do 16 czerwca 2024-06-04