#Powódź - porady pięciu instytucji
1 Października 2024Prawa konsumentów podczas zbiórek. Jak skutecznie uzyskać pomoc ubezpieczeniową po powodzi? A także o prawach pasażerów w przypadku odwołania podróży. Kłopoty z siecią telekomunikacyjną? Gdzie zgłaszać przerwę w dostawie prądu, wymianę uszkodzonego licznika? Co zrobić jeśli zalało instalację elektryczną lub urządzenie gazowe? Informacjami dzielą się: UOKiK, RF, UKE, URE, UTK. Więcej na Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Podobne wiadomości:
- Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK 2025-03-14
- Odpowiedzialna konsumpcja – to się kalkuluje! 2025-03-12
- Nieuczciwe praktyki na pokazach – dwie decyzje Prezesa UOKiK 2025-02-17
- Nieuczciwe praktyki na pokazach 2025-02-07
- Kup teraz, zapłać później? Sprawdź, czy Cię stać! UOKiK startuje z kampanią 2024-11-29
- Klauzule inflacyjne – kara dla Vectry i zwrot dla konsumentów 2024-11-08
- Prezes UOKiK wziął pod lupę firmy organizujące pokazy handlowe 2024-08-27
- Komunikat UOKiK 2024-07-24
- Uszkodzony bagaż? Opóźniony lot? 2024-07-10
- Studiujesz? Zgłoś się na Summer Camp UOKiK! Czekamy do 16 czerwca 2024-06-04