Nie daj sobie ukraść pieniędzy z konta - UOKiK ostrzega
9 Czerwca 2021UOKiK otrzymuje skargi od konsumentów, którzy w wyniku oszustwa stracili pieniądze z konta. Przypominamy, że bank powinien w ciągu jednego dnia roboczego oddać konsumentowi utracone w wyniku oszustwa środki, a następnie wyjaśnić kto odpowiada za incydent lub zgłosić takie przypadki organom ścigania.
- Nie podawajmy nikomu numeru karty ani kodu CVV/CVC, nie klikajmy w podejrzane linki otrzymywane SMS-em lub na komunikatorach, uważajmy na telefony osób podszywających się pod pracowników banku i różnych instytucji - ostrzega Tomasz Chróstny, Prezes UOKiK.
Więcej na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Podobne wiadomości:
- Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK 2025-03-14
- Odpowiedzialna konsumpcja – to się kalkuluje! 2025-03-12
- Nieuczciwe praktyki na pokazach – dwie decyzje Prezesa UOKiK 2025-02-17
- Nieuczciwe praktyki na pokazach 2025-02-07
- Kup teraz, zapłać później? Sprawdź, czy Cię stać! UOKiK startuje z kampanią 2024-11-29
- Klauzule inflacyjne – kara dla Vectry i zwrot dla konsumentów 2024-11-08
- #Powódź - porady pięciu instytucji 2024-10-01
- Prezes UOKiK wziął pod lupę firmy organizujące pokazy handlowe 2024-08-27
- Komunikat UOKiK 2024-07-24
- Uszkodzony bagaż? Opóźniony lot? 2024-07-10