Biuro Obsługi Klienta BPK po remoncie
23 Maja 2024Generalny remont pomieszczeń, dostosowanie ich do potrzeb klientów z niepełnosprawnościami oraz zmiany w procedurach obsługi. W czwartek, 23 maja w Bytomskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. przy pl. Kościuszki 11 otwarte zostało nowe Biuro Obsługi Klienta.
Już na początku tego roku bytomska spółka rozpoczęła analizę funkcjonowania Biura Obsługi Klienta. Pod lupę poszły nie tylko procedury obsługi interesantów, ale też kwestie związane z dostosowaniem pomieszczeń do nowych standardów.
– Żeby móc budować i utrwalać pozytywny wizerunek naszej firmy, podjęliśmy decyzję o remoncie pomieszczeń. Zespół pracowników szkolił się do pracy według nowych procedur, by móc profesjonalnie obsługiwać klientów w przyjaznym otoczeniu – mówi Longin Sielmat, prezes zarządu Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
I tak remont zakładał bardziej funkcjonalne i ergonomiczne wykorzystanie przestrzeni. Wyburzone zostały dwie ściany, położona została nowa podłoga. Biuro zyskało częściowo nowe wyposażenie.
Trzy stanowiska obsługi klientów
Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę klientów, w BOK funkcjonują teraz trzy stanowiska. W dwóch prowadzona jest bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowane są wnioski, reklamacje, korespondencja oraz zawierane są umowy na zaopatrzenie w wodę/i odprowadzanie ścieków. Także tu dowiemy się więcej o rozliczeniach i świadczonych usługach.
Z kolei przy stanowisko 3 załatwimy wszelkie sprawy techniczne (przyjmowanie i weryfikacja wniosków o wydanie warunków, udzielanie informacji dotyczących uzgodnień warunków technicznych /przyłączenia do sieci czy udzielania informacji o terenie.
W BOK pracuje także osoba odpowiedzialna za rozwiązywanie problemów klientów z obsługą eBOK – elektronicznego biura obsługi klienta. By usprawnić obsługę klientów wprowadzone zostały nowe procedury związane z obiegiem dokumentów. Teraz poszczególne sprawy do rozpatrzenia będzie otrzymywało kilka komórek, co znacznie skróci czas załatwienia sprawy.
Godziny otwarcia
Biuro Obsługi Klienta czynne jest w poniedziałki, wtorki środy i piątki w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz w czwartki od 7.30 do 17.30. Można też dzwonić pod nr tel: 32 39 67 100.
Podobne wiadomości:
- Nieużytkowany budynek zaplecza technicznego BPK zostanie zaadaptowany na biura 2025-03-27
- Miejska spółka pozyskała ponad 15 mln zł na kolejny projekt inwestycyjny OZE 2025-01-30
- Prawie 31,5 mln zł na odnawialne źródła energii dla Bytomia. Umowa z wykonawcą podpisana 2024-10-22
- Po ochłodę pod kurtynę 2024-06-18
- Rurociągi w rejonie zapożarowanej hałdy zabezpieczone prawidłowo. Kontrola WIOŚ bez zastrzeżeń 2024-04-11
- Tymczasowa zmiana w funkcjonowaniu Biura Obsługi Klienta BPK Sp. z o.o. 2024-04-11
- Wypełnij ankietę! Załatwianie spraw w BPK może być łatwiejsze 2024-02-21
- Oświadczenie Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. 2023-08-04
- Miejskie składowisko odpadów z najlepszym wynikiem finansowym w historii 2023-05-18
- Jak wygląda kanalizacja od środka? Inspekcja i udrażnianie sieci kanalizacyjnej przez BPK 2023-01-25