• język migowy
  • BIP
Strona główna/Aktualności/Tymczasowa zmiana w funkcjonowaniu Biura Obsługi Klienta (..)

Tymczasowa zmiana w funkcjonowaniu Biura Obsługi Klienta BPK Sp. z o.o.

11 Kwietnia 2024

Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. rozpoczyna prace nad nową przestrzenią Biura Obsługi Klienta. Nowe wnętrze zapewni klientom komfortowe warunki podczas bezpośrednich wizyt w BOK. Dokonana zostanie także reorganizacja pracy w zakresie obsługi klienta, tak aby załatwienie sprawy i uzyskanie potrzebnych informacji było łatwiejsze. W związku z tym konieczne jest przeprowadzenie prac remontowych. Na czas ich prowadzenia bezpośrednia obsługa klienta w BOK zostanie zawieszona. Remont rozpocznie się 11 kwietnia i potrwa do 24 maja 2024 roku. W tym czasie obsługa klienta świadczona będzie w sposób zdalny.

Siedziba Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Bytomiu

Aby załatwić sprawę BPK Sp. z o.o. prosimy o kontakt w następujący sposób:

InformacjaKorespondencję papierową prosimy kierować na adres siedziby Spółki: Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., pl. Kościuszki 11, 41-902 Bytom. Korespondencję papierową można przesłać pocztą lub złożyć osobiście wrzucając ją do skrzynki podawczej, znajdującej się na portierni w budynku siedziby BPK (wejście naprzeciwko CH Agora, obok bankomatu PKO).

W szczególnych przypadkach, kiedy sprawa wymaga bezwzględnego kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Spółki, będzie to możliwe po wcześniejszym umówieniu wizyty. Wizytę umówić można dzwoniąc na nr tel. 32 39 67 100 (następnie wybrać nr 1) lub wysyłając e-mail na adres:

Formularze wniosków i zleceń znajdą Państwo na stronie Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o

Podobne wiadomości:

do góry