Za dostarczanie decyzji podatkowej odpowiada Poczta Polska
19 Marca 2025Około 56 tysięcy decyzji podatkowych zostało w lutym wysłanych przez Urząd Miejski w Bytomiu za pośrednictwem Poczty Polskiej. Okazuje się, że nie wszystkie trafiły do adresatów, o czym informują zaniepokojeni mieszkańcy.
Do Urzędu Miejskiego w Bytomiu wpływają skargi mieszkańców, którzy zwracają uwagę, że nie otrzymali jeszcze decyzji podatkowej ani awiza, które umożliwiałoby odebranie pisma w placówce pocztowej.
Zgodnie z ustawowym obowiązkiem, usługę polegającą na dostarczeniu decyzji podatkowych mieszkańcom Bytomia musi realizować dla naszego miasta Poczta Polska SA. Dlatego też reklamacje dotyczące braku awiza, umożliwiającego odebranie decyzji podatkowej, należy kierować do najbliższej placówki pocztowej.
Warto wiedzieć, że zgodnie z zapisami ustawy Ordynacja Podatkowa, podatnik na uiszczenie płatności ma 14 dni od daty otrzymania decyzji. Informacji o kwocie podatku, po wstępnej weryfikacji, udziela Wydział Podatków i Opłat Lokalnych przy ul. Smolenia 35.
Za utrudnienia przepraszamy.
Podobne wiadomości:
- Od stycznia 2025 roku zmienią się stawki podatku od nieruchomości. Stawki od środków transportowych pozostaną bez zmian 2024-11-25
- Od stycznia 2024 roku zmienią się stawki podatku od nieruchomości oraz środków transportowych 2023-11-27
- Od stycznia będzie zmiana stawki podatku od nieruchomości i środków transportowych 2022-11-28
- Zostaw 1% podatku w Bytomiu 2022-02-17
- Zapłać przez Internet. Podajemy numery kont bankowych 2022-01-31
- Zapłać przez Internet. Podajemy numery kont bankowych 2022-01-15
- Chcesz zapłacić podatek od nieruchomości? Zaczekaj aż listonosz doręczy Ci nową decyzję podatkową 2022-01-03
- Uwaga mieszkańcy! Podajemy numery kont, druki i uchwały dotyczące stawek podatkowych 2021-02-15
- Pomoc dla przedsiębiorców w czasie pandemii. Co oferuje miasto? 2021-01-20
- Zapłać przez internet. Podajemy numery kont bankowych 2020-12-15