• język migowy
  • BIP
Strona główna/Aktualności/Utrudnienia dla klientów Wydziału Komunikacji

Utrudnienia dla klientów Wydziału Komunikacji

10 Lutego 2020
Klienci Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bytomiu muszą liczyć się 14 i 17 lutego z utrudnieniami. W tych dniach przeprowadzana będzie wymiana 14 zestawów komputerowych systemu „Pojazd i Kierowca”, która realizowana jest przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych SA w Warszawie.

Wymiana stanowisk komputerowych będzie polegała na okresowym wyłączeniu poszczególnych stanowisk, co może spowodować wydłużenie czasu oczekiwania na załatwienie spraw związanych z rejestracją pojazdów. Wyłączenie jednego stanowiska pracy może potrwać około 2 godzin. W tym czasie będą podłączane nowe stanowiska komputerowe oraz oprogramowanie niezbędne do prawidłowego działania systemu informatycznego.

Apelujemy do mieszkańców, którzy mają zamiar w dniach 14 lutego /piątek/ oraz 17 lutego /poniedziałek/ załatwiać sprawy związane z rejestracją pojazdów, aby przesunęli termin rejestracji na inne dni tygodnia.

Przypomnijmy, że Wydział Komunikacji pracuje w następujących godzinach:
Poniedziałek od 7.30 do 17.30;
Wtorek, czwartek oraz piątek od 7.30 do 15.00;
Środa od 7.30 do 12.00.
do góry