Tajemniczy klient - UOKiK w sklepach z elektroniką
18 Kwietnia 2019Tajemniczy Klient – pracownicy UOKiK sprawdzili w sklepach z elektroniką informacje, które sprzedawcy przekazują podczas zakupu telefonu, komputera, czy też telewizora. Sprawdzano m.in. czy sklepy odmawiały przyjęcia reklamacji i odsyłały klienta do producenta, albo czy uzależniały jej przyjęcie od tego, czy ktoś miał paragon.
Kolejnym zagadnieniem, które chcieli zweryfikować tajemniczy klienci, były kwestie związane z tzw. dodatkowym ubezpieczeniem sprzętu. Sklepy oferują tzw. „przedłużoną gwarancję”, która z gwarancją ma niewiele wspólnego, a w rzeczywistości jest to dodatkowo płatne ubezpieczenie.
Więcej informacji na stronie UOKiK
Kolejnym zagadnieniem, które chcieli zweryfikować tajemniczy klienci, były kwestie związane z tzw. dodatkowym ubezpieczeniem sprzętu. Sklepy oferują tzw. „przedłużoną gwarancję”, która z gwarancją ma niewiele wspólnego, a w rzeczywistości jest to dodatkowo płatne ubezpieczenie.
Więcej informacji na stronie UOKiK