• język migowy
  • BIP
Strona główna/Aktualności/Tajemniczy klient - UOKiK w sklepach z elektroniką

Tajemniczy klient - UOKiK w sklepach z elektroniką

18 Kwietnia 2019
Tajemniczy Klient – pracownicy UOKiK sprawdzili w sklepach z elektroniką  informacje, które sprzedawcy przekazują podczas zakupu telefonu, komputera, czy też telewizora. Sprawdzano m.in. czy sklepy odmawiały przyjęcia reklamacji i odsyłały klienta do producenta, albo czy uzależniały jej przyjęcie od tego, czy ktoś miał paragon.

Kolejnym zagadnieniem, które chcieli zweryfikować tajemniczy klienci, były kwestie związane z tzw. dodatkowym ubezpieczeniem sprzętu. Sklepy oferują tzw. „przedłużoną gwarancję”, która z gwarancją ma niewiele wspólnego, a w rzeczywistości jest to dodatkowo płatne ubezpieczenie.

Więcej informacji na stronie UOKiK
do góry