Zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów w czterech oddziałach ZUS na Śląsku
21 Maja 2020Od 22 do 29 maja - w związku z sytuacją epidemiczną w województwie śląskim - w Oddziałach ZUS w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu, Zabrzu oraz w podległych tym oddziałom inspektoratach i biurach terenowych nie będzie realizowana bezpośrednia obsługa klientów.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć na stanowisku dziennika podawczego albo bez osobistego kontaktu z pracownikiem - do skrzynek na dokumenty.
Jak się skontaktować z ZUS telefonicznie?
• Centrum Obsługi Telefonicznej - 22 560 16 00 konsultanci dostępni w godz. od 7.00 do 18.00 w dni robocze (pn-pt) - w sprawach ogólnych.
Dodatkowe numery telefoniczne :
• nr telefonu 22 290 87 01 w godz. od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt)- obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, dodatkowych zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem;
• nr telefonu 22 290 87 02; nr telefonu 22 290 87 03 - od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt) obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców w ramach Tarczy Antykryzysowej.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć na stanowisku dziennika podawczego albo bez osobistego kontaktu z pracownikiem - do skrzynek na dokumenty.
Jak się skontaktować z ZUS telefonicznie?
• Centrum Obsługi Telefonicznej - 22 560 16 00 konsultanci dostępni w godz. od 7.00 do 18.00 w dni robocze (pn-pt) - w sprawach ogólnych.
Dodatkowe numery telefoniczne :
• nr telefonu 22 290 87 01 w godz. od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt)- obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, dodatkowych zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem;
• nr telefonu 22 290 87 02; nr telefonu 22 290 87 03 - od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt) obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców w ramach Tarczy Antykryzysowej.