• język migowy
  • BIP
Strona główna/Aktualności/Zapraszamy wystawców na Jarmark Świąteczny. Czekamy na (..)

Zapraszamy wystawców na Jarmark Świąteczny. Czekamy na zgłoszenia do 31 października

29 Października 2024

Ruszyły przygotowania do Bytomskiego Jarmarku Świątecznego, który rozpocznie się z początkiem grudnia na Rynku. Do 31 października Urząd Miejski w Bytomiu czeka na zgłoszenia zainteresowanych wystawców, którzy chcą zaprezentować swoje produkty podczas jarmarku, a już 4 listopada rozpoczną się pierwsze prace na płycie Rynku związane z Jarmarkiem Świątecznym.

– Zapewniamy 13 nieodpłatnych drewnianych domków z dostępem do elektryczności. Każdy wystawca może otrzymać jedno takie stoisko. Bytomski Jarmark Bożonarodzeniowy będzie trwał od 1 do 22 grudnia – mówi Krzysztof Ulitzka, naczelnik Wydziału Transportu Urzędu Miejskiego w Bytomiu.

Jak będzie działać jarmark

Wystawcy, którzy podpiszą umowę z miastem, będą zobowiązani do oferowania swoich produktów od poniedziałku do niedzieli. Na prośbę wystawców oraz mieszkańców godziny Jarmarku Świątecznego zostały wydłużone. I tak od poniedziałku do piątku stoiska handlowe podczas Jarmarku będą funkcjonować od 13:00 do 20:00, zaś w soboty i niedzielę od 10:00 do 20:00, za wyjątkiem stoisk z gastronomią, które będą czynne w sobotę i niedzielę do godziny 22:00.

Warunkiem podpisania umowy jest wpłata kaucji w wysokości 2300 zł. Kaucja musi być wpłacona przed podpisaniem umowy o użyczenie domku drewnianego na wskazane konto bankowe organizatora. Kaucja będzie zwracana do 30 dni od zwrotu domku drewnianego.

Umowy będę podpisywane z zainteresowanymi od 4 do 15 listopada. Aby zapewnić różnorodność oferowanych produktów, organizator zastrzega sobie prawo do samodzielnego wyboru oferentów. Nie obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Zgłoszenia należy przesyłać na adres poczty elektronicznej:

Więcej informacji udzielają pracownicy Wydziału Transportu pod numerem telefonu: 32 77 98 552.

Podobne wiadomości:

do góry