• język migowy
  • BIP
Strona główna/Aktualności/ZBM-TBS z internetowym biurem obsługi klientów

ZBM-TBS z internetowym biurem obsługi klientów

17 Kwietnia 2021

Płatności za pomocą aplikacji, funkcje zgłaszania awarii oraz śledzenie stanu jej realizacji. Takie możliwość daje nowa wersja internetowego biura obsługi klienta uruchomiona przez spółkę ZBM - TBS.

Mobilna Internetowa Obsługa Kontrahenta to nowoczesna i kompleksowa platforma do wymiany informacji między zarządcą a jego kontrahentami - zarówno lokatorami, najemcami, właścicielami, jak i dostawcami usług. Dzięki temu wiele spraw można załatwić bez konieczności bezpośredniego kontaktu. Dzięki nowej aplikacji wszelkie zgłoszenia widnieją w systemie i docierają do wszystkich zainteresowanych stron. Mieszkańcy i ich administratorzy komunikują się ze sobą w sposób szybki i dostępny z każdego miejsca.

- Nasza spółka przechodzi obecnie wiele zmian, których celem jest podwyższenie standardów obsługi naszych klientów - mówi Andrzej Maciak, prezes zarządu ZBM-TBS Sp. z o.o. - IOK to kolejny krok do szybszej i efektywniejszej obsługi wspólnot.

Bezpośrednie przelewy z aplikacji

Nowa platforma łączy w sobie wszystkie te funkcje i usługi, po które na co dzień sięgają klienci ZBM-TBS Sp. z o.o. Wystarczy się zalogować, by sprawdzić swoje saldo, skontaktować się z administratorem lub zgłosić awarię (a także śledzić przebieg realizacji zgłoszenia).

W nowej wersji IOK możliwe są też bezpośrednie przelewy z aplikacji. Działa też funkcja powiadomień, która może informuje o terminach płatności, podania stanu licznika lub konieczności oddania głosu na uchwałę we wspólnocie mieszkaniowej. Za pośrednictwem aplikacji możliwa jest też akceptacja faktur od dostawców i tworzenie ogłoszeń przez członków zarządu wspólnoty.

- Uruchomienie aplikacji właśnie teraz to jednocześnie odpowiedź na potrzebę nowoczesnej obsługi klienta i panującą sytuację - tłumaczy Andrzej Maciak - Chcemy być blisko obsługiwanych przez nas wspólnot, a pandemiczne obostrzenia zmusiły nas do ograniczenia kontaktów. Dzięki nowemu narzędziu zarówno klienci, jak i nasi administratorzy, mogą być pewni, że wspólne działania są realizowane zgodnie z planem.

Jak korzystać z aplikacji

Logowanie do internetowego biura obsługi klienta ZBM-TBS Sp. z o.o. jest dostępne przez stronę: www.zbm-tbs.pl za pomocą dotychczasowego loginu i hasła. Aplikacja dostosowuje się do każdego typu urządzeń (komputery, tablety, telefony) i działa na wszystkich systemach operacyjnych.

do góry