Przypominamy! Nowe zasady przyjmowania klientów w Urzędzie Miejskim w Bytomiu
26 Kwietnia 2020Rząd doprecyzował rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Wiąże się to ze zmianami zasad przyjmowania klientów w bytomskim ratuszu.
Nadal podstawową formą kontaktu z klientem magistratu będzie forma elektroniczna (e-puap, elektroniczna skrzynka podawcza, e-mail) oraz droga pocztowa. Przed wejściami do budynków Urzędu Miejskiego przy ul. Parkowej 2 oraz ul. Smolenia 35 wystawione są skrzynki podawcze dla klientów wszystkich wydziałów oraz dodatkowo dla Wydziału Komunikacji przy bocznym wejściu od ul. Parkowej.
Uwaga! Skrzynki podawcze są wystawione w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bytomiu. Prosimy, aby nie wrzucać korespondencji przeznaczonej dla Urzędu Miejskiego do skrzynki Poczty Polskiej.
Sprawy pilne wymagające przyjścia do urzędu będą załatwiane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Terminy spotkań z klientami będą ustalane w poniedziałki od 8.00 do 17.00, a od wtorku do piątku od 8.00 do 14.30.
Należy podkreślić, że bezpośrednia obsługa klienta będzie prowadzona w obowiązującym reżimie sanitarnym, z zachowaniem niezbędnego dystansu fizycznego. Będzie to możliwe poprzez ustawienie specjalnych lad, które umożliwią zachowanie bezpiecznej odległości.
WAŻNE
Wydział Komunikacji będzie przyjmować klientów przy bocznym wejściu od ulicy Parkowej (po prawej stronie od wejścia głównego) - Wydział Komunikacji przyjmuje wyłącznie klientów umówionych telefonicznie na wyznaczona godzinę.
Wydział Spraw Obywatelskich będzie przyjmować klientów przy bocznym wejściu od ulicy Parkowej (po lewej stronie od wejścia głównego) - Wydział Spraw Obywatelskich przyjmuje wyłącznie klientów umówionych telefonicznie na wyznaczona godzinę.
Sprawy w pozostałych wydziałach będą załatwiane przy wejściu od ulicy Chrzanowskiego w miejscach wyznaczonych.
Wydziały mające siedzibę w budynku przy ul. Smolenia 35 przyjmować będą klientów w wyznaczonym miejscu przy wejściu głównym do budynku.
Urząd Stanu Cywilnego będzie przyjmować klientów na dotychczasowych zasadach.
Nadal podstawową formą kontaktu z klientem magistratu będzie forma elektroniczna (e-puap, elektroniczna skrzynka podawcza, e-mail) oraz droga pocztowa. Przed wejściami do budynków Urzędu Miejskiego przy ul. Parkowej 2 oraz ul. Smolenia 35 wystawione są skrzynki podawcze dla klientów wszystkich wydziałów oraz dodatkowo dla Wydziału Komunikacji przy bocznym wejściu od ul. Parkowej.
Uwaga! Skrzynki podawcze są wystawione w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bytomiu. Prosimy, aby nie wrzucać korespondencji przeznaczonej dla Urzędu Miejskiego do skrzynki Poczty Polskiej.
Sprawy pilne wymagające przyjścia do urzędu będą załatwiane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Terminy spotkań z klientami będą ustalane w poniedziałki od 8.00 do 17.00, a od wtorku do piątku od 8.00 do 14.30.
Należy podkreślić, że bezpośrednia obsługa klienta będzie prowadzona w obowiązującym reżimie sanitarnym, z zachowaniem niezbędnego dystansu fizycznego. Będzie to możliwe poprzez ustawienie specjalnych lad, które umożliwią zachowanie bezpiecznej odległości.
WAŻNE
Wydział Komunikacji będzie przyjmować klientów przy bocznym wejściu od ulicy Parkowej (po prawej stronie od wejścia głównego) - Wydział Komunikacji przyjmuje wyłącznie klientów umówionych telefonicznie na wyznaczona godzinę.
Wydział Spraw Obywatelskich będzie przyjmować klientów przy bocznym wejściu od ulicy Parkowej (po lewej stronie od wejścia głównego) - Wydział Spraw Obywatelskich przyjmuje wyłącznie klientów umówionych telefonicznie na wyznaczona godzinę.
Sprawy w pozostałych wydziałach będą załatwiane przy wejściu od ulicy Chrzanowskiego w miejscach wyznaczonych.
Wydziały mające siedzibę w budynku przy ul. Smolenia 35 przyjmować będą klientów w wyznaczonym miejscu przy wejściu głównym do budynku.
Urząd Stanu Cywilnego będzie przyjmować klientów na dotychczasowych zasadach.
Wydziały Urzędu Miejskiego w Bytomiu - numery telefonów, adresy mailowe, karty usług oraz druki urzędowe:
Punkt Informacyjny
tel. 32 28 36 178
Kancelaria Prezydenta Miasta
tel. 32 28 36 224
Kancelaria Rady Miejskiej
tel. 32 28 36 163
Wydział Komunikacji Medialnej i Promocji
Biuro Promocji Bytomia
tel. 32 386 36 69 lub 32 386 36 74
Biuro Prasowe
tel. 32 28 36 231, 32 28 36 263
Urząd Stanu Cywilnego
tel. 32 282 61 11, 32 282 75 23
Karty usług, druki urzędowe
Samodzielne Stanowisko Audytor Wewnętrzny
tel. 32 28 36 223
Wydział Kadr, Płac i Szkoleń
tel. 32 28 36 234-235, 32 28 36 275
Wydział Zamówień Publicznych
tel. 32 28 36 301
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
tel. 32 28 36 138, 32 28 36 177
Biuro Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych
tel. 32 28 36 103
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Zarządzania Kryzysowego
Pełnomocnik prezydenta ds. bezpieczeństwa
tel. 32 280 01 04
Karty usług, druki urzędowe
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania
tel. 32 28 36 238
Wydział Inżynierii Środowiska
tel. 32 28 36 342
Katy usług, druki urzędowe
Wydział Realizacji Inwestycji i Remontów
tel. 32 77 98 722
Biuro Nadzoru Właścicielskiego
tel. 32 28 36 311, 32 28 36 355
Wydział Strategii, Funduszy Europejskich i Obsługi Inwestora
tel. 32 28 36 227
Biuro Organizacji Pozarządowych
tel. 32 388 33 47
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Architektury
tel. 32 28 36 304
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Geodezji/Geodeta Powiatowy
tel. 32 28 36 329
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Obrotu Nieruchomościami
tel. 32 28 36 323
Karty usług, druki urzędowe
Biuro Spraw Lokalowych
tel. 32 39 76 563 lub 564
Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
tel. 32 28 36 230, 32 28 36 239
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Komunalny
tel. 32 78 68 317-19, 32 78 68 316
Karty usług, druki urzędowe
Referat Tansportu Lokalnego
tel. 32 779 87 31-33, 32 779 87 30
Wydział Edukacji
tel. 32 39 76 596
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Kultury i Sportu
tel. 32 77 98 701
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Polityki Społecznej
tel. 32 39 76 593
Karty usług, druki urzędowe
Miejski Rzecznik Osób Niepełnosprawnych
tel. 32 28 36 210, 603 499 334
Wydział Administracyjny
tel. 32 78 68 403
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Informatyki
tel. 32 28 36 172
Wydział Komunikacji
Rejestracja Pojazdów:
• rezerwacja terminu wizyty – tel. 32 28 36 132, 32 28 36 150, 32 28 36 151
• informacja – tel. 32 28 36 149, 32 28 36 152
Prawa Jazdy:
• rezerwacja terminu wizyty/informacja – tel. 32 28 36 133, 32 28 36 134
Karty usłu, druki urzędowe
Wydział Organizacyjny
tel. 32 28 36 238
Karty usług, druki urzędowe
Kancelaria Urzędu
tel. 32 28 36 128
Referat Informacji i Skarg
tel. 32 28 36 138
Wydział Spraw Obywatelskich
Zaświadczenia o zameldowaniach i wymeldowaniach - 32 28 36 105
Sprawy meldunkowe - 32 28 36 109
Wnioski na dowód osobisty - 32 28 36 113
Odbiór dowodów osobistych - 32 28 36 111
Karty usług, druki urzędowe
Karty usług, druki urzędowei związane z działalnością gospodarczą
Samodzielne stanowisko ds. BHP
tel. 32 28 36 236
Wydział Egzekucji Administracyjnej
tel. 32 77 98 532-533
Wydział Finansowy
tel. 32 28 36 211
Wydział Poboru i Windykacji Dochodów
tel. 32 77 98 543, 32 77 98 708-717
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
tel. 32 77 98 503 do 519
Karty usług, druki urzędowe
Wydział Księgowości Budżetu i Wydatków Urzędu
tel. 32 28 36 216, 32 28 36 267
Wydział Kontroli
tel. 32 779 85 26-28
Archiwum Urzędu
tel. 32 78 68 243
Karty usług, druki urzędowe
Miejski Rzecznik Konsumentów
tel. 32 28 36 138, 32 28 36 177