• język migowy
  • BIP
Strona główna/Aktualności/Ogłoszenie Wydziału Administracyjnego

Ogłoszenie Wydziału Administracyjnego

18 Sierpnia 2020

Prezydent Bytomia ogłasza II aukcję sprzedaży samochodu pożarniczego w dniu 2 września 2020 roku

  1. Nazwa i siedziba organizatora aukcji: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom.
  2. Przedmiot sprzedaży: przedmiotem sprzedaży jest samochód pożarniczy JELCZ na podwoziu samochodu STAR 244P, stanowiący własność Urzędu Miejskiego w Bytomiu.
  3. Miejsce i termin, w którym można oglądać pojazd: samochód można oglądać po uprzednim umówieniu się pod nr telefonu 32 78 68 421, 32 78 68 403, 694 712 014 w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek 7.30 do 17.30, wtorek do piątek 7.30 do 15.00. Oględziny samochodu będą odbywać się w pełnym rygorze sanitarnym.
  4. Cena wywoławcza: cena pojazdu została pomniejszona o 50 % w stosunku do określonej ceny przez licencjonowanego rzeczoznawcę, i jest zarazem ceną wywoławczą i wynosi 3 000,00 zł. Nie dopuszcza się rozłożenia płatności na raty. Minimalne postąpienie wynosi 100 zł.
  5. Wadium: wadium w wysokości 300 zł należy wnosić w walucie polskiej na rachunek Urzędu Miejskiego w Bytomiu: GETIN BANK S.A. Bytom nr 49 1560 1049 0000 9030 0005 1567, w terminie do dnia 1 września 2020 r. włącznie. Za termin wpłaty wadium w formie przelewu uznaje się dzień wpływu na rachunek organizatora aukcji.
  6. Miejsce i termin przeprowadzenia aukcji: aukcja odbędzie się w dniu 2 września 2020 r. o godz. 11.30. w Urzędzie Miejskim w Bytomiu w budynku przy ul. Parkowej 2 w Sali Sesyjnej.

Dodatkowe informacje dotyczące aukcji można uzyskać: w Wydziale Administracyjnym w pok. 403 przy ul. Parkowej 2, tel. 32 78 68 421 i w pok. 126 przy ul. Smolenia 35, tel. 32 77 98 704, 32 77 98 705

Ogłoszenie zostało opublikowane na stronie internetowej: www.bytom.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Bytomiu.

Podobne wiadomości:

do góry