• język migowy
  • BIP
Strona główna/Aktualności/Informacja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Informacja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

30 Października 2020
Jesteś lub byłeś klientem UPC i operator podwyższył ci abonament? Możesz liczyć na rekompensatę. Przywrócenie poprzednich cen i brak podwyżek w przyszłości dla określonej grupy klientów - to efekt działań UOKiK.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny wydał decyzję dotyczącą UPC Polska. Podstawą do zajęcia się sprawą były skargi konsumentów i konkurenta operatora dotyczące podwyższenia wysokości abonamentu. Jak ustalił UOKiK, klienci UPC, którzy zawarli umowy na czas nieoznaczony, otrzymali listy informujące o przyspieszeniu prędkości internetu i większej o 7 zł cenie tej usługi – nowe zasady miały wejść od 1 marca 2015 r.

Rok później operator ponownie podwyższył abonament – od 3 do 8 zł w zależności od posiadanego pakietu. W listach spółka informowała także, że wprowadza do umów postanowienie, które umożliwia zmianę wysokości abonamentu.

Więcej na:https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=16885
do góry