BPK uruchomiło elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
1 Marca 2021E-faktura zamiast tej papierowej? Wgląd do odczytów wodomierza i możliwość podawania poprzez specjalne konto informacji o stanie licznika? To tylko część udogodnień dla klientów, jakie wprowadziło Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne. Działa już elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to aplikacja, za pomocą której każdy klient bytomskiej spółki może mieć dostęp do swoich danych i rozliczeń. Dzięki takiemu narzędziu można więc nie tylko na bieżąco kontrolować swoje zużycie wody i rachunki, ale też zadbać o środowisko, rezygnując z tradycyjnych papierowych faktur.
Kto może skorzystać z eBOK?
- Z systemu eBOK Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. mogą skorzystać wszyscy klienci spółki, którzy posiadają umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków - tłumaczy Magdalena Szeliga, kierownik Działu Sprzedaży BPK.
Jak zacząć korzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta?
Wystarczy wejść na stronę ebok.bpk.pl i zarejestrować się, aby w dowolnej chwili mieć możliwość sprawdzenia stanu należności, sprawdzić wystawione faktury czy podać informację o stanie licznika.
Ekologicznie i oszczędnie
Warto zaznaczyć, że klientami BPK jest około 8 tysięcy odbiorców, dlatego wprowadzenie sytemu ma także duży aspekt ekologiczny.
- Z kontem eBOK BPK, poprzez stały wgląd do odczytów wodomierza i wystawionych faktur, nasi klienci zyskują kontrolę nad zużyciem wody i wydatkami, a e-faktura to przede wszystkim wygoda i ukłon w stronę środowiska - wylicza Magdalena Szeliga. - E-faktura jest zawsze dostępna na koncie eBOK klienta, co oznacza, że w każdym miejscu z dostępem do internetu mają oni wgląd do dokumentów - dodaje. Dzięki wprowadzeniu systemu eBOK klienci mają wgląd w wykresy zużycia wody dla odczytów wykonanych po 1 stycznia br.
Czym jest e-faktura?
E-faktura BPK jest bezpłatną usługą polegającą na zastąpieniu tradycyjnej papierowej faktury za dostawę wody i odprowadzanie ścieków fakturą elektroniczną. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa i posiada tę samą wartość pod względem skutków prawnych. Oznacza to, że jest dokumentem akceptowanym przez urzędy skarbowe. Jest zabezpieczona podpisem elektronicznym, co gwarantuje autentyczność jej treści i pochodzenia - dodaje Magdalena Szeliga.
Podobne wiadomości:
- Miejska spółka pozyskała ponad 15 mln zł na kolejny projekt inwestycyjny OZE 2025-01-30
- Prawie 31,5 mln zł na odnawialne źródła energii dla Bytomia. Umowa z wykonawcą podpisana 2024-10-22
- Dotacje na zieloną energię dla bytomskich instytucji 2024-04-05
- Oświadczenie Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. 2023-08-04
- Miejskie składowisko odpadów z najlepszym wynikiem finansowym w historii 2023-05-18
- Jak wygląda kanalizacja od środka? Inspekcja i udrażnianie sieci kanalizacyjnej przez BPK 2023-01-25
- Dym w kanałach w obronie przed podtopieniami 2022-10-21
- Kurtyny dla ochłody 2022-06-27
- Na składowisku odpadów komunalnych nie dochodzi do żadnych nieprawidłowości 2022-02-10
- Zmiany w Zarządzie Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego 2022-01-18