• język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Informacje Urzędu/Ogłoszenia Urzędu/Zawiadomienie Prezydenta Miasta o zamiarze włączenia do (..)

Zawiadomienie Prezydenta Miasta o zamiarze włączenia do gminnej ewidencji zabytków oraz o wykonaniu karty adresowej budynku szkoły przy ul. Świętochłowickiej 12 w Bytomiu.

27 Sierpnia 2021

Zawiadomienie Prezydenta Miasta o zamiarze włączenia do gminnej ewidencji zabytków oraz o wykonaniu karty adresowej budynku szkoły przy ul. Świętochłowickiej 12 w Bytomiu.

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
doc 2021-08-27 Treść zawiadomienia dot. budynku szkoły przy ul. Świętochłowickiej
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 123
Treść zawiadomienia dot. budynku szkoły przy ul. Świętochłowickiej 34.5KB -

Rejestr zmian wiadomości
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry