• język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Informacje Urzędu/Rejestry, ewidencje i archiwa

Rejestry, ewidencje i archiwa

Biuro Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych

  • Rejestr wpływających do UM wniosków o udostępnienie danych osobowych,
  • Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

  • Jawny rejestr zbiorów danych osobowych,

Kancelaria Prezydenta

  • Rejestr zarządzeń Prezydenta Bytomia,
  • Wykaz zarządzeń Prezydenta Bytomia.

Wydział Obrotu Nieruchomościami

  • Ewidencja dzierżawców,
  • Ewidencja użytkowników wieczystych.

Wydział Geodezji

  • Operat Ewidencji Gruntów i Budynków,
  • Krajowa Ewidencja Robót Geodezyjnych (KERG),
  • Mapa zasadnicza,
  • Rejestr prac „Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej” (ZUDP),
  • Ewidencja miejscowości ulic i adresów,
  • Ewidencja punktów osnowy geodezyjnej,
  • Bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych,
  • Baza danych miejscowości ulic i adresów,
  • Bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
  • Bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu,
  • Baza danych obiektów topograficznych objętych zakresem treści mapy zasadniczej,
  • Baza metadanych.

Wydział Miejskiego Konserwatora Zabytków

  • Gminna ewidencja zabytków.

Wydział Inżynierii Środowiska

  • Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • Rejestr zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie prawa Unii Europejskiej,

Wydział Komunikacji

  • Ewidencja i rejestr pojazdów,
  • Ewidencja, wydawanie, cofanie, zatrzymywanie i zwracanie uprawnień do kierowania pojazdami,
  • Ewidencja instruktorów,
  • Rejestr przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców,
  • Ewidencja diagnostów,
  • Rejestr przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów,
  • Rejestr sprzętu pływającego,
  • Rejestr przystępujących do egzaminu z zakresu transportu drogowego taksówką osobową.

Miejski Rzecznik Osób Niepełnosprawnych

Rejestr osób, co do których podejmowane są działania w zakresie pomocy (udzielanie porad, wskazanie dalszego toku załatwiania sprawy, interwencje w wydziałach Urzędu Miejskiego w Bytomiu w różnych instytucjach, dotyczących osób niepełnosprawnych).

Wydział Organizacji Pozarządowych

  • Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
Kategoria: Ewidencja stowarzyszeń zwykłych [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
docx 2025-04-23 Ewidencja stowarzyszeń zwykłych - stan na 23 kwietnia 2025 r.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 5
Ewidencja stowarzyszeń zwykłych - stan na 23 kwietnia 2025 r. 176.31KB -

Wydział Edukacji

  • Ewidencja szkół niepublicznych,
  • Ewidencja nauczycieli, którzy uzyskali stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego,
  • Ewidencja spełniania obowiązku szkolnego dzieci i młodzieży w wieku 16-18 lat,
  • Zbiór danych dotyczących nauczycieli wychowawców i innych pracowników pedagogicznych,
  • Archiwum akt osobowych byłych pracowników Miejskiego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Bytomiu do 1944 roku,
  • Archiwum akt osobowych nauczycieli zatrudnionych w Wydziale Oświaty i Wychowania w Bytomiu do 1990 roku.

Archiwum Urzędu

Wydział Kultury i Sportu

  • Instytucje kultury
Kategoria: Instytucje kultury [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
xls 2020-10-14 Rejestr instytucji kultury prowadzony przez UM Bytom
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 403
Rejestr instytucji kultury prowadzony przez UM Bytom 58KB -

Urząd Stanu Cywilnego

  • Rejestr urodzeń,
  • Rejestr małżeństw,
  • Rejestr zgonów.

Wydział Organizacyjny

  • Rejestr upoważnień wydawanych przez Prezydenta,
  • Rejestr skarg i wniosków wpływających do urzędu.

Wydział Spraw Obywatelskich

  • Elektroniczny oraz kartoteczny zbiór meldunkowy,
  • Archiwalny zbiór ksiąg meldunkowych z lat 50-tych, 60-tych i 70-tych XX wieku,
  • Stały rejestr wyborów,
  • Elektroniczny rejestr wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,
  • Zbiór kopert osobowych mieszkańców posiadających dowody osobiste,
  • Ewidencja działalności gospodarczej,
  • Ewidencja zezwoleń na sprzedaż alkoholu.

Wydział Kadr, Płac i Szkoleń

  • Rejestr archiwalnych teczek akt osobowych byłych pracowników Urzędu,
  • Rejestr legitymacji służbowych,
  • Ewidencję umów o pracę,
  • Ewidencję umów zleceń,
  • Ewidencję wyjazdów służbowych,
  • Ewidencję szkoleń na które kierowani są pracownicy Urzędu,
  • Ewidencję umów zawartych z pracownikami o skierowanie na studia podyplomowe,
  • Ewidencja zaświadczeń oraz świadectw pracy,
  • Ewidencja zwolnień lekarskich,
  • Ewidencja wniosków urlopowych,
  • Ewidencja pracy w godzinach nadliczbowych.

Kancelaria Rady Miejskiej

  • Rejestr uchwał,
  • Rejestr prawa miejscowego,
  • Archiwum protokołów sesji i posiedzeń komisji Rady Miejskiej w Bytomiu.

Wydział Księgowości Urzędu

  • Zbiór osób, które posiadają lub posiadały zaległości w spłacie należności budżetowych,
  • Ewidencja wysłanych upomnień,
  • Ewidencja wystawionych tytułów wykonawczych,
  • Ewidencja wystawionych postanowień o sposobie zarachowania wpłaty bądź nadpłaty,
  • Ewidencja wysłanych wezwań do zapłaty,
  • Rejestr zaświadczeń wydawanych przez organ podatkowy,
  • Rejestr dokonanych zabezpieczeń należności podatkowych,
  • Rejestr zaświadczeń w zakresie spłaty zobowiązań podatkowych objętych hipoteką i oświadczeń w zakresie wyrażenia zgody na zrzeczenie się zabezpieczenia.

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

  • Rejestr podatników,
  • Ewidencja podatkowa nieruchomości,
  • Rejestr przypisów i odpisów,
  • Ewidencja odwołań od decyzji i postanowień podatkowych,
  • Ewidencja postanowień, wezwań, zawiadomień,
  • Ewidencja przeprowadzonych kontroli podatkowych,
  • Ewidencja wydanych zaświadczeń,
  • Rejestr wydanych decyzji osobom fizycznym i prawnymw zakresie skutków finansowych udzielonych rat, odroczeń i umorzeń podatków i opłat.

Wydział Egzekucji Administracyjnej

  • Ewidencja tytułów wykonawczych

Wydział Polityki Społecznej

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miejski w Bytomiu
Pierwsza publikacja
IntraCOM.pl Katowice 2020-10-14 21:22
Aktualizacja publikacji
Janocha Arkadiusz 2024-11-26 12:54
Wytworzenie publikacji
Piotr Konarski 2024-11-26 12:54
Zatwierdzenie
Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej - Jarosław Więcław 2024-11-26 12:54
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry