Choose language:

Witamy na stronach internetowych miasta Bytom
03 czerwca 2020, Leszek, Anatola, Tamara

Mapa miasta Kontakt Dla mediów Druki Związek Subregionu Centralnego

Od 30 maja kolejny etap znoszenia ograniczeń związanych z COVID-19

Od 30 maja nie musimy zasłaniać nosa i ust w otwartej przestrzeni, jednak pod warunkiem, że możemy zachować 2 metry odstępu od innych. Maseczki będą jednak konieczne w niektórych przestrzeniach zamkniętych, m.in. w sklepach, kościołach, autobusach, tramwajach. To tylko niektóre zmiany, jakie nas czekają od najbliższego weekendu

Zasady przyjmowania klientów w Urzędzie Miejskim pozostają bez zmian

Nadal podstawową formą kontaktu z klientem magistratu będzie forma elektroniczna (e-puap, elektroniczna skrzynka podawcza, mail) oraz droga pocztowa. Sprawy wymagające przyjścia do urzędu będą załatwiane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Terminy spotkań będą ustalane w poniedziałki od 8.00 do 17.00, a od wtorku do piątku od 8.00 do 14.30.

Tarcza antykryzysowa - pracodawca, pracownik, NGO

Ulgi w podatkach, dopłata do stanowiska pracy, zmiany w rozliczaniu zadań publicznych, zasiłki opiekuńcze – w czasie epidemii z pomocy mogą skorzystać przedsiębiorcy, organizacje pozarządowe i pracownicy.

Co zrobić, jeśli podejrzewasz u siebie koronawirusa?

Wróciłeś z zagranicy i podejrzewasz u siebie koronawirusa lub miałeś kontakt z osobą, u której podejrzewasz zakażenie? Natychmiast skontaktuj się z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Bytomiu. Do czasu otrzymania pomocy odizoluj się od innych ludzi.

Opłaty można uregulować przez internet!

Uwaga mieszkańcy! Opłatę komunikacyjną, przekształceniową, za wieczyste użytkowanie, a także podatki od środków transportowych czy nieruchomości można zapłacić przez internet bez dodatkowych opłat i prowizji. Więcej TUTAJ

JAKOŚĆ POWIETRZA

 

Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej to system stron internetowych służący powszechnemu i bezpłatnemu dostępowi do informacji publicznej.

Zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów w czterech oddziałach ZUS na Śląsku

Zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów w czterech oddziałach ZUS na Śląsku Data publikacji: 21 maja 2020



Od 22 do 29 maja  - w związku z sytuacją epidemiczną w województwie śląskim - w Oddziałach ZUS w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu, Zabrzu oraz w podległych tym oddziałom inspektoratach i biurach terenowych nie będzie realizowana bezpośrednia obsługa klientów.

Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć na stanowisku dziennika podawczego albo bez osobistego kontaktu z pracownikiem - do skrzynek na dokumenty.

Jak się skontaktować z ZUS telefonicznie?
•    Centrum Obsługi Telefonicznej - 22 560 16 00 konsultanci dostępni w godz. od 7.00 do 18.00 w dni robocze (pn-pt) - w sprawach ogólnych.

Dodatkowe numery telefoniczne :
•    nr telefonu 22 290 87 01 w godz. od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt)- obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, dodatkowych zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem;
•    nr telefonu 22 290 87 02; nr telefonu 22 290 87 03 - od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt) obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców w ramach Tarczy Antykryzysowej.
 

Autor: Tomasz Sanecki
Zdjęcia: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Nasz serwis używa informacji zapisanych za pomocą cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej na stronie polityka prywatności.