Choose language:

Witamy na stronach internetowych miasta Bytom
22 stycznia 2020, Anastazy, Wincenty, Wiktor

Mapa miasta Kontakt Dla mediów Druki Związek Subregionu Centralnego

Wydział Teatru Tańca AST nie zniknie z Bytomia. Rekrutacja wznowiona!

Senat Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie – po dokonanych zmianach personalnych oraz rozpoczęciu zmian programowych na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu – podjął uchwałę o wznowieniu rekrutacji na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu.

Rewitalizacja Bytomia trwa: umowa na renowację budynku MDK nr 1 podpisana

Zabytkowy budynek Młodzieżowego Domu Kultury odzyska dawny blask. 21 stycznia zastępca prezydenta Bytomia Michał Bieda podpisał umowę na renowację kamienicy przy ul. Powstańców Warszawskich 12.

Spotkaj się z prezydentem i porozmawiaj o mieście

Znane są kolejne terminy spotkań prezydenta Mariusza Wołosza z mieszkańcami. Bytomianie mogą porozmawiać o sprawach dotyczących miasta, zgłosić uwagi, poprosić o pomoc w rozwiązaniu jakiegoś problemu.

Bytom uśmiecha się do Ciebie z nowych gadżetów!

Kubki, czarne, płócienne torby na zakupy i nowe magnesy na lodówkę można kupić w Biurze Promocji Bytomia (Rynek 7).

Nie stój w kolejce. Zapłać przez internet

Aby uniknąć stania w kolejkach, klienci Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bytomiu mogą opłaty komunikacyjne regulować również przez internet. Opłaty można wnosić na rachunek bankowy: Urząd Miejski w Bytomiu, Getin Noble Bank S.A. Oddział Bytom - 83 1560 1049 0000 9030 0005 1440.

JAKOŚĆ POWIETRZA

 

Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej to system stron internetowych służący powszechnemu i bezpłatnemu dostępowi do informacji publicznej.

Wakacje bez problemów - informacja UOKiK

Wakacje bez problemów - informacja UOKiK Data publikacji: 14 sierpnia 2019



Zakwaterowanie w innym hotelu niż w umowie, brud i zniszczenia w pokojach, brak klimatyzacji, niezrealizowanie programu imprezy, zmiana godziny wylotu – takie problemy zgłaszają do UOKiK konsumenci, którzy skarżą się na wyjazd z biurem podróży.

Często okazuje się, że oferta prezentowana w kolorowych folderach czy na stronie internetowej, a nawet postanowienia umowy znacząco odbiegają od rzeczywistości, którą turysta zastaje na miejscu. Bywają także problemy z reklamacjami, np. biura podróży nie udzielają na nie odpowiedzi. W tym roku do UOKiK wpłynęło już ok. 140 skarg dotyczących branży turystycznej.

Więcej informacji na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Autor: Tomasz Sanecki
Zdjęcia: UOKiK

Nasz serwis używa informacji zapisanych za pomocą cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej na stronie polityka prywatności.