Choose language:

Witamy na stronach internetowych miasta Bytom
18 lutego 2020, Konstancja, Maksym, Bernadeta

Mapa miasta Kontakt Dla mediów Druki Związek Subregionu Centralnego

Bytom wykupił nieruchomości po Arradzie

10 lutego zostało podpisane oświadczenie o wykonaniu prawa pierwokupu 3 budynków i 101 mieszkań po upadłej spółce Arrada. Tym samym za kwotę 5 mln zł gmina Bytom stała się właścicielem tych nieruchomości.

Wypełnij kwestionariusz ankiety dotyczący reklam w mieście - ruszają konsultacje społeczne


Węzeł przesiadkowy, który zmieni komunikacyjne oblicze Bytomia

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu ogłosił przetarg warunkowy na budowę węzła przesiadkowego przy pl. Wolskiego. Jeśli pozyskamy środki z Unii Europejskiej na tę inwestycję i wyłonimy w przetargu wykonawcę, jesteśmy gotowi do rozpoczęcia jeszcze w tym roku prac–mówi Mariusz Wołosz, prezydent Bytomia.

Wydział Teatru Tańca AST nie zniknie z Bytomia. Rekrutacja wznowiona!

Senat Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie – po dokonanych zmianach personalnych oraz rozpoczęciu zmian programowych na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu – podjął uchwałę o wznowieniu rekrutacji na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu.

Spotkaj się z prezydentem i porozmawiaj o mieście

Znane są kolejne terminy spotkań prezydenta Mariusza Wołosza z mieszkańcami. Bytomianie mogą porozmawiać o sprawach dotyczących miasta, zgłosić uwagi, poprosić o pomoc w rozwiązaniu jakiegoś problemu.

JAKOŚĆ POWIETRZA

 

Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej to system stron internetowych służący powszechnemu i bezpłatnemu dostępowi do informacji publicznej.

Utrudnienia dla klientów Wydziału Komunikacji - 14 i 17 lutego

Utrudnienia dla klientów Wydziału Komunikacji - 14 i 17 lutego Data publikacji: 13 lutego 2020



Klienci Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bytomiu muszą liczyć się 14 i 17 lutego z utrudnieniami. W tych dniach przeprowadzana będzie wymiana 14 zestawów komputerowych systemu „Pojazd i Kierowca”, która realizowana jest przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych SA w Warszawie.

Wymiana stanowisk komputerowych będzie polegała na okresowym wyłączeniu poszczególnych stanowisk, co może spowodować wydłużenie czasu oczekiwania na załatwienie spraw związanych z rejestracją pojazdów. Wyłączenie jednego stanowiska pracy może potrwać około 2 godzin. W tym czasie będą podłączane nowe stanowiska komputerowe oraz oprogramowanie niezbędne do prawidłowego działania systemu informatycznego.

Apelujemy do mieszkańców, którzy mają zamiar w dniach 14 lutego /piątek/ oraz 17 lutego /poniedziałek/ załatwiać sprawy związane z rejestracją pojazdów, aby przesunęli termin rejestracji na inne dni tygodnia.

Przypomnijmy, że Wydział Komunikacji pracuje w następujących godzinach:
Poniedziałek od 7.30 do 17.30;
Wtorek, czwartek oraz piątek od 7.30 do 15.00;
Środa od 7.30 do 12.00.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Autor: Tomasz Sanecki
Zdjęcia: Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA w Warszawie

Nasz serwis używa informacji zapisanych za pomocą cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej na stronie polityka prywatności.