Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2020-10-12 13:09:20
Redaktor: IntraCOM.pl Katowice
Opis: Dodanie strony

Wymagane dokumenty

  • wniosek o wydanie zaświadczenia,
  • pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika,
  • dokument potwierdzający dokonanie opłaty skarbowej.

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Architektury, Referat Pozwoleń Budowlanych, pok. 302, 305, 318

Opłaty

  • Opłata skarbowa:
    • zaświadczenie 17,00 zł
    • złożenie pełnomocnictwa: 17,00 zł

Nie podlega opłacie skarbowej m.in. wydanie zaświadczenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego

  • Opłatę skarbową można uiścić:
    • gotówką w Punkcie Informacyjnym,
    • gotówką w kasie, pok. 120, 110A
    • przez wpłatę na rachunek bankowy: Urząd Miejski w Bytomiu Getin Noble Bank S.A. Oddział w Bytomiu 60 1560 0013 0383 0201 0000 0001 

Do wniosku należy załączyć dowód wpłaty lub kopię przelewu.

Kasy urzędu czynne:
poniedziałek: pok.120 od 7.45 do 17.30 pok.110A od 7.45 do 16.30 od wtorku do piątku: pok. 120 od 7.45 do 15.00 pok. 110A od 7.45 do 14.00 

Termin załatwienia sprawy

Do 7 dni

Tryb odwoławczy

Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia służy stronom prawo wniesienia zażalenia do organu odwoławczego za
pośrednictwem Prezydenta Miasta Bytomia w terminie siedmiu dni od dnia jego doręczenia.

Podstawa prawna

Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz.U. z 2016 r., poz.23 z późn. zm.).

Uwagi

W przypadku wątpliwości wszelkich informacji udziela Wydział Architektury.

Formularz wniosku

Wniosek może być sporządzony samodzielnie lub - w przypadku zaświadczenia potwierdzającego, że budowa została poprzedzona uzyskaniem pozwolenia na budowę - przy wykorzystaniu formularza dostępnego w sekretariacie Wydziału Architektury pok.304, na stronie internetowej Urzędu oraz w Punkcie Informacyjnym – wniosek AA-3.5.

Drukuj
Zamknij