Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2020-10-08 12:00:53
Redaktor: IntraCOM.pl Katowice
Opis: Dodanie strony

Wymagane dokumenty

  • dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon (do wglądu)
  • dowód osobisty osoby zmarłej
  • dowód osobisty współmałżonka w przypadku zgonu osoby pozostającej w związku małżeńskim (do wglądu)
  • karta zgonu

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Stanu Cywilnego parter

Opłaty

brak

Termin załatwienia sprawy

Bez zbędnej zwłoki, w tym samym dniu.

Tryb odwoławczy

Od decyzji odmownej przysługuje odwołanie do Wojewody Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz.2064).

Uwagi

Przy zgłaszaniu zgonu należy podać datę i miejsce zawarcia związku małżeńskiego przez osobę zmarłą oraz nazwisko rodowe matki osoby zmarłej. W przypadku zgonu nagłego, bez podania przyczyny zgonu w karcie zgonu lub zgonu w następstwie wypadku wymagane jest zezwolenie Prokuratury Rejonowej w Bytomiu, ul. Sądowa 2. Rejestruje się zgony, które nastąpiły na terenie Miasta Bytom.

Formularz wniosku

brak

Drukuj
Zamknij