Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu
Data wytworzenia: | 2024-08-14 12:02:31 |
---|---|
Redaktor: | Sanecki Tomasz |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Karta usługi: ZO-1.1.
Druk: ZO-1.2
- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- numer identyfikacji podatkowej NIP,
- określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych,
Wydział Gospodarowania Odpadami Komunalnymi pok. 318
– rozszerzenie zakresu działalności podlega opłacie skarbowej w wysokości 50% stawki
– złożenie pełnomocnictwa - 17,00 zł
Nie podlega opłacie skarbowej złożenie pełnomocnictwa w przypadku, gdy przedsiębiorca udzielił pełnomocnictwa i zgłosił informację o jego udzieleniu we wniosku o wpis do CEIDG (wraz ze wskazaniem zakresu spraw, które obejmuje dane pełnomocnictwo)
Opłatę skarbową można wnosić:
Dodatkowe informacje dla osób dokonujących wpłat za granicą na stronie https://www.bytom.pl/dlamieszkanca/ podatki-i-oplaty-lokalne
do 7 dni
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Prezydenta Miasta Bytomia w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Rodzaje odpadów należy określić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów. Jeżeli organ prowadzący rejestr działalności regulowanej nie dokona wpisu w terminie 7 dni, a od dnia wpływu wniosku do tego organu upłynęło 14 dni, przedsiębiorca może rozpocząć działalność. Nie dotyczy to przypadku, gdy organ wezwał przedsiębiorcę do uzupełnienia wniosku o wpis nie później niż przed upływem 7 dni od dnia jego otrzymania. W takiej sytuacji termin, o którym mowa wyżej, biegnie odpowiednio od dnia wpływu uzupełnienia wniosku o wpis.
Dostępny na stronie internetowej Urzędu, w Punkcie Informacyjnym oraz w Wydziale Gospodarowania Odpadami Komunalnymi druk ZO-1.2.