Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu
Data wytworzenia: | 2023-02-14 12:22:56 |
---|---|
Redaktor: | Sanecki Tomasz |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Karta usługi: AA-3/3
Wydział Architektury, Referat Pozwoleń Budowlanych, pok. 302, 305, 318
Opłata skarbowa:
Opłatę skarbową można wnosić:
Zwolnione z opłaty skarbowej są m.in. decyzje w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
Dodatkowe informacje dla osób dokonujących wpłat za granicą na stronie https://www.bytom.pl/dlamieszkanca/podatki-i-oplaty-lokalne.
Decyzja wydawana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku. W sprawach szczególnie
skomplikowanych termin wynosi 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Do terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych.
Od decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Śląskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Bytomia
w terminie czternastu dni od dnia jej doręczenia.
Art. 28, art. 32 ust. 1, art. 33 ust. 4, art. 80 ust. 1 pkt 1 oraz art. 82 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. , poz. 290 z późn. zm.).
W przypadku wątpliwości wszelkich informacji udziela Wydział Architektury.
Wniosek może być sporządzony samodzielnie lub przy wykorzystaniu formularza dostępnego w sekretariacie Wydziału Architektury pok. 304, na stronie internetowej Urzędu oraz w Punkcie Informacyjnym - wniosek B-1, B-4.