Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2022-12-20 13:43:29
Redaktor: Janocha Arkadiusz
Opis: Modyfikacja treści strony

Karta usługi: AA-3/8
Druk: AA-3.5

Wydawanie zaświadczeń

Wymagane dokumenty

  • wniosek o wydanie zaświadczenia,
  • pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika,
  • dokument potwierdzający dokonanie opłaty skarbowej.

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Architektury, Referat Pozwoleń Budowlanych, pok. 302, 305, 318

Opłaty

Opłata skarbowa:

  • zaświadczenie 17,00 zł
  • złożenie pełnomocnictwa: 17,00 zł

Nie podlega opłacie skarbowej m.in. wydanie zaświadczenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego

Opłatę skarbową można wnosić:

  • przez wpłatę na rachunek bankowy:
    Gmina Bytom
    Getin Noble Bank S.A.
    Oddział w Bytomiu
    60 1560 0013 0383 0201 0000 0001
  • gotówką na poczcie bez dodatkowych opłat

Dodatkowe informacje dla osób dokonujących wpłat za granicą na stronie https://www.bytom.pl/dlamieszkanca/podatki-i-oplaty-lokalne.

Termin załatwienia sprawy

Do 7 dni

Tryb odwoławczy

Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia służy stronom prawo wniesienia zażalenia do organu odwoławczego za
pośrednictwem Prezydenta Miasta Bytomia w terminie siedmiu dni od dnia jego doręczenia.

Podstawa prawna

Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz.U. z 2016 r., poz.23 z późn. zm.).

Uwagi

W przypadku wątpliwości wszelkich informacji udziela Wydział Architektury.

Formularz wniosku

Wniosek może być sporządzony samodzielnie lub - w przypadku zaświadczenia potwierdzającego, że budowa została poprzedzona uzyskaniem pozwolenia na budowę - przy wykorzystaniu formularza dostępnego w sekretariacie Wydziału Architektury pok.304, na stronie internetowej Urzędu oraz w Punkcie Informacyjnym - wniosek AA-3.5.

Drukuj
Zamknij