Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu
Data wytworzenia: | 2022-04-08 09:42:38 |
---|---|
Redaktor: | Janocha Arkadiusz |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Karta usługi: AK-2/8
Druki: AK-2.12
Wydział Komunalny pok. 320
Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia - 48 zł
Opłata skarbową można wnosić:
do 1 miesiąca
Pisemny wniosek organizatora imprezy powinien być złożony co najmniej na 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia. Decyzję o wydaniu lub odmowie wydania zezwolenia na odbycie imprezy wydaje się co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Prezydenta Miasta Bytomia w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Zawody sportowe, rajdy, wyścigi, zgromadzenia i inne imprezy, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny, mogą się odbywać pod warunkiem zapewnienia bezpieczeństwa i porządku podczas trwania imprezy oraz uzyskania zezwolenia na jej przeprowadzenie, które wydaje organ zarządzający ruchem na drodze.
Starosta zarządza ruchem na drogach powiatowych i gminnych (w mieście na prawach powiatu zarządza wszystkimi kategoriami dróg z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych).
Organizator imprezy jest zobowiązany przesłać w terminie 30 dni przed datą planowanej imprezy kopię wniosku wraz z wymaganymi dokumentami do:
W przypadku wątpliwości wszelkich informacji udziela Wydział Komunalny.
Dostępny na stronie internetowej Urzędu oraz w Punkcie Informacyjnym druk AK-2.12 wraz z załącznikami.