Choose language:

Witamy na stronach internetowych miasta Bytom
24 kwietnia 2018, Aleks, Grzegorz, Aleksander

Mapa miasta Kontakt Dla mediów Druki Związek Subregionu Centralnego

Uwaga pasażerowie! Zmiany w kursowaniu linii tramwajowych nr 6 i 19

Od soboty, 21 kwietnia w związku z modernizacją przejazdu drogowo – tramwajowego w Chorzowie /ul. Katowicka/ nie będą kursowały do Katowic linie tramwajowe nr 6 i 19. Utrudnienia komunikacyjne potrwają do czwartku, 26 kwietnia /do godziny 4:00/.

Nowe oblicze Rozbarku

Życzenia rozbarczan stają się faktem. Będą mieli w swojej dzielnicy rynek, place zabaw i promenadę, a ruch samochodowy na niektórych ulicach będzie ograniczony.

Aktualizacja powiadomień o stanie jakości powietrza w województwie śląskim


EC Szombierki wróci na kulturalną mapę regionu

Elektociepłownia Szombierki znajdująca się na Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego przejdzie długo wyczekiwany remont. Przywrócona zostanie także obiektowi funkcja kulturalna.

Utrudnienia drogowe na ul. Wrocławskiej

Kierowcy korzystający na co dzień z ul. Wrocławskiej będą musieli przygotować się na utrudnienia drogowe. Od 21 marca /od godzin porannych/ na ul. Wrocławskiej /odcinek od ul. Reja do ul. Konstytucji/ będzie prowadzony, w związku z występującymi szkodami górniczymi, remont wiaduktu drogowego.

Internetowy Serwis Bytomskiej Infrastruktury Informacji Przestrzennej

BIIP w szerokim znaczeniu obejmuje elementy oprogramowania, sprzęt, zasoby ludzkie i finansowe oraz procedury postępowania dotyczące wykorzystywania gromadzonych w urzędzie danych opisujących przestrzeń Bytomia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej to system stron internetowych służący powszechnemu i bezpłatnemu dostępowi do informacji publicznej.

MRK

Ewa Stachowicz-Radosz

Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2
parter, pok.139
tel. 32 283-61-38, 32 283-61-77, 32 281-20-51 wew. 138 i 177
e-mail: mrk@um.bytom.pl

 Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów:
poniedziałek: 7.30-17.30
wtorek - piątek: 7.30-15.00 

DO ZADAŃ RZECZNIKA KONSUMENTÓW  NALEŻY:

  • zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  • składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  • występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
  • współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami UOKIK, Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
  • wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych.

Rzecznik może wytaczać powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępować za zgodą konsumentów do toczącego się postępowania w sprawach ochrony interesów konsumentów. W sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów jest oskarżycielem publicznym w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia.

Konsumentem w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


Nasz serwis używa informacji zapisanych za pomocą cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej na stronie polityka prywatności.