Choose language:

Witamy na stronach internetowych miasta Bytom
20 października 2018, Ireny, Kleopatry, Jana

Mapa miasta Kontakt Dla mediów Druki Związek Subregionu Centralnego

Bytom odNowa

Przedstawiamy Państwu działania podejmowane w ramach rewitalizacji miasta Bytom.

Rekreacja nad Bytomką? Już wkrótce będzie to możliwe!

To jedna z największych inwestycji sportowo – rekreacyjnych w naszym mieście w ostatnich latach. Za ponad 24 mln zł zrekultywowany zostanie blisko 30 ha obszar terenów poprzemysłowych w pobliżu rzeki Bytomki, na granicy Szombierek i Łagiewnik. Prace wchodzą już w decydującą fazę, a ich planowane zakończenie to maj 2019 roku.

Bytom zmienia się na lepsze. To widać!

Spadek bezrobocia, nowi inwestorzy tworzący miejsca pracy, wielomilionowe inwestycje miejskie z rewitalizacją miasta na czele, a także programy dla seniorów, poprawa bezpieczeństwa oraz walka o czysty Bytom. To tylko niektóre działania, jakie w ostatnich latach realizowane są w naszym mieście.

Aktualizacja powiadomień o stanie jakości powietrza w województwie śląskim


Szkody górnicze - wnioski o dokonanie napraw

Przekazujemy informacje pomocne przy ubieganiu się o naprawę szkód górniczych.

Internetowy Serwis Bytomskiej Infrastruktury Informacji Przestrzennej

BIIP w szerokim znaczeniu obejmuje elementy oprogramowania, sprzęt, zasoby ludzkie i finansowe oraz procedury postępowania dotyczące wykorzystywania gromadzonych w urzędzie danych opisujących przestrzeń Bytomia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej to system stron internetowych służący powszechnemu i bezpłatnemu dostępowi do informacji publicznej.

Komunikaty Miejskiego Rzecznika Konsumenta


Informacje w sprawie Getback oraz wzór reklamacji

Przed wakacjami - co warto wiedzieć?

więcej


Bezpieczny i aktywny senior

więcej

Numer Infolinii Konsumenckiej


1 czerwca została uruchomiona Infolinia Konsumencka pod numerem 801 440 220 / 22 290 89 16. Konsumenci mogą uzyskać bezpłatne porady prawne w dni powszednie w godz. od 8.00 do 18.00. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą swojego operatora.

Ostrzeżenia konsumenckie

więcej

Nowa odsłona kampanii „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz

więcej


Prawa Pasażerów akcja informacyjna Europejskiego Centrum Konsumenckiego pt. "Wakacyjne latanie"

więcej


Urząd Komunikacji Elektronicznej przygotował poradnik dla konsumentów - usługi telekomunikacyjne

więcej


Sektor Bankowy

Komisja Nadzoru Finansowego przygotowała bezpłatne publikacje edukacyjne, które dostępne są w serwisie UKNF

więcej

 
Poradnik dla Odbiorców Energii i Paliw Gazowych

więcej


Nasz serwis używa informacji zapisanych za pomocą cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej na stronie polityka prywatności.